برپایی کارگاه های تخصصی ویژه دختران در دهه کرامت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهر جدید پرند و آدرسwww.parandmelk.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






برپایی کارگاه های تخصصی ویژه دختران در دهه کرامت
 کارگاه تخصصی "دختران و قرآن" و "دختران و خانواده"  در دو روز متوالی در دهه کرامت با حضور جمعی از دختران بین 5 تا 15 سال در سالن موسسه قرآنی نورالزهرا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند، این کارگاه ها به همت کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر و امور بانوان شهرداری پرند و با مشارکت موسسه قرآنی نورالزهرا برپاگردید.
 کارگاه تخصصی "دختران و قرآن"  در روز دوشنبه، 26 مرداد ماه دایر گردید و دختران شهر به همراه مادران خود حضور داشتند.از دختران با حجاب و همچنین دخترانی که همنام بانوی بزرگوار اسلام حضرت معصومه(س) بودند با اهدای هدیه تقدیر شد. 
در این همایش سرکار خانم مهربان کارشناس امور مذهبی با تفسیر آیاتی از قرآن با دختران حاضر در جمع به گفت و گو پرداخت و با پرسش و پاسخ و ارایه راهکارهای قرآنی، رهنمودهای موثری به دختران جوان ارایه گردید. همچنین شعرخوانی و مولودی خوانی به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) اجرا شد.
 در روز دوم این برنامه ها که با موضوع  کارگاه "دختران و خانواده "برگزار شد، صیاد شرافت پور نایب رئیس شورا و سعید میرزایی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر به همراه مجید آقاجانلو معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری و سهیلا لطفی مشاور امور بانوان شهرداری پرند حضور داشتند.
در ادامه سعید میرزایی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر، با تبریک ایام با سعادت میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و تشکر از دست اندرکاران برنامه حمایت ویژه شورای شهر از این گونه طرح ها را اعلام کرد.
در این مراسم سرکار خانم احمدی مدیر موسسه قرآنی نور الزهرا ضمن تقدیر از زحمات اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم جناب آقای مهندس یحیی پور ابراز امیدواری کرد با حمایت های مسئولین شهر به منظور آشنایی شهروندان از فعالیت های فراگیر و همه جانبه موسسه قرآنی و برقراری و تداوم ارتباط بین دختران عفیف و تشویق دختران به داشتن حجاب برتر صورت گیرد.
در پایان اعضای شورای شهر پای صحبت بانوان حاضر در جمع نشستند و پاسخگوی مسائل و مشکلات شهری بودند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهر جدید پرند , ,
:: برچسب‌ها: مسکن مهر پرند , شهر جدید پرند , پرند , مسکن پرند , شهر پرند , قیمت مسکن در پرند , شهرک پرند , قیمت خانه در پرند , قیمت آپارتمان پرند , ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : عارف کریمی
ت : یک شنبه 1 شهريور 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');